menusearch
heyatehemaseyehosseini.ir

مشارکت در برپایی موکب قیام خیابان - فروردین 1405

جستجو
چهارشنبه ۳ تیر ۵
(0)
(0)
مشارکت در برپایی موکب قیام خیابان - فروردین 1405

داستان از چهارشنبه سوری 1404 شروع شد جایی که من و دایی ابراهیم تصمیم گرفتیم از محل بوسیله مترو به میدان ولیعصر (عج) برویم.

 

از اواسط ظهر حوالی ساعت 15 روز سه شنبه بود که تمامی شبکه های صدا و سیما شروع کردن به زیرنویس کردن و برخی شبکه ها مثل شبکه خبر مجری بود که مدام بیانیه و فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را برای حضور هیئات و اهالی شهرهای کل کشور بویژه تهران برای حضور در تمامی میادین اصلی و خیابان های سطح شهر کشور را می خواندند. 

 

بخش اعظمی از اهالی تهران متعاقب بمباران های شهر توسط دشمن ( امریکا و اسرائیلی ها) یا به موطن خودشان رفته بودند یا به شهرهای شمالی که کمتر مورد هجوم دشمن بود؛ عزیمت کرده بودند. جمعیت کمی در تهران بود اما اپوزیسیون با پشتوانه بمباران های دشمن؛ فراخوان حضور میدانی و تصاحب خیابان های شهر تهران را داده بود.

 

تهران اگر سقوط می کرد همه چیز تمام بود!؟

 

امروز سه شنبه مصادف با تاسوعای حسینی گفتن از آن روزهای نه چندان دور از ما شاید کمی دور از واقعیت بنظر برسد اما همه چیز واقعی ست.

 

 

موقعی که پرچم تکان می دادم به مردم حاضر در میدان زن و مرد پیر و جوان و نوجوان و کوچک نگاه می کردم به 206 که چند بار دور میدان زدند و دست آخر که دیدمشان پرچم در دست اما در خودرو در حال دور زدن میدان هستند از ته دلم فقط  گذشت «اون اسپیس ها را برای چی خریدم؟ »

 

الان وقتشه الان باید اینمجا یا جایی در شهر برپا می شد !؟

 

 

نمی دانم شاید دلم کست و خدا نظری کوتاه به دل شکسته ام کرد جایی که پارسا زنگ زد درباره بر پایی ایستگاه صلواتی صحبت کرد و گفت اسپس ها را امانت می خواهم برای چندمین بار فهمیدم ما باید فقط حرکت کنیم و نیت؛ خودش همه چیزها را محیا می کنه!

 

 

این موکب مشترک با همراهی بچه های پایگاه بسیج مسجد امام حسین حوزه 355 سپاه سید الشهدای شهر تهران در میدان شهید بروجردی دولت آباد برپا و به مدت بیش از 80 شب برپا بود و سپس اسپس های هیئت جمع آوری و با داربست های شهرداری تهران و سپاه جایگزین شد.البته با توجه به شرایط میدانی حضور سایر افراد و ایستگاه ها و با عنایت به برخوردهای سلیقه ای افراد مختلف ذیصلاح و غیره؛ بارها ایستگاه در جانمایی اش و نگاه بصری
مشارکت در برپایی موکب قیام خیابان - فروردین 1405
 مجتبی خسته از کار سنگین روزانه و برپایی موکب با ایستگاه قیام خیابان داره عکس یادگاری می اندازه
مشارکت در برپایی موکب قیام خیابان - فروردین 1405
 مشارکت در برپایی موکب قیام خیابان - فروردین 1405
مشارکت در برپایی موکب قیام خیابان - فروردین 1405
 مشارکت در برپایی موکب قیام خیابان - فروردین 1405
مشارکت در برپایی موکب قیام خیابان - فروردین 1405
 مشارکت در برپایی موکب قیام خیابان - فروردین 1405
مشارکت در برپایی موکب قیام خیابان - فروردین 1405
 مشارکت در برپایی موکب قیام خیابان - فروردین 1405
مشارکت در برپایی موکب قیام خیابان - فروردین 1405
 مشارکت در برپایی موکب قیام خیابان - فروردین 1405
مشارکت در برپایی موکب قیام خیابان - فروردین 1405
 مجتبی پارسا خادم امام حسین مثل همیشه دست به آچار و آماده در حال برپایی موکب و من هم کمک کار و وردستش هستم و الان دارم عکس می گیرم
مشارکت در برپایی موکب قیام خیابان - فروردین 1405
 مشارکت در برپایی موکب قیام خیابان - فروردین 1405
مشارکت در برپایی موکب قیام خیابان - فروردین 1405
 share network
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
سایت ساز و فروشگاه ساز یوتاب