menusearch
heyatehemaseyehosseini.ir

چهار

جستجو
اخذ مجوز برپایی ایستگاه صلواتی هیئت در مسیر راهپیمایی جاماندگان تهران اخذ مجوز برپایی ایستگاه صلواتی هیئت در مسیر راهپیمایی جاماندگان تهران هیئت حماسه حسینی موفق به اخذ مجوز برپایی ایستگاه صلواتی در شهرری روبروی بی بی زبیده و مسجد امام حسین علیه السلام شد. از اینرو امسال در راهپیمایی جامانده با کسوت خادمی الحسینی کنار شما و سایر جاماندگان حسینی هستیم. پنج شنبه سوم آبان ۹۷ راهپیمایی جاماندگان راهپیمایی جاماندگان چند سالی است که در تهران از میدان امام حسین (ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی در روز اربعین حسینی راهپیمایی موسوم به راهپیمایی جاماندگان برگزار می شود پنج شنبه سوم آبان ۹۷ هیئتی با محوریت کتاب «حماسه حسینی» شهید مطهری هیئتی با محوریت کتاب «حماسه حسینی» شهید مطهری تارنمای هیئت حماسه حسینی با محوریت کتاب «حماسه حسینی» شهید مطهری قصد تولید و نشر محتوای مذهبی و عاشورایی دارد.
در ایام محرم و صفر در جهت پاسداشت و تعزیت واقعه عاشورا و ادای احترام به امام حسین شهید (علیه السلام) و یارانش گوشه گوشه ی شهر مملو از تکایا و هیئات و ایستگاه های صلواتی با نام ها و عناوین مختلف و گاها تعجب و تأمل بر انگیز است. هر قشری هم به نحویو با کیفیتی خاص مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان برگزار می کند. ما نیز به این نتیجه رسیدیم که هیئتی با محوریت «کتاب حماسه ی حسینی» شهید مطهری بنا کنیم که شعور و فرهنگ حسینی را با «شور حسینی» در هم آویزیم.
جمعه بیست و هفتم مهر ۹۷
آیا در قرآن نام و یادی از امام حسین(ع) شده است؟ آیا در قرآن نام و یادی از امام حسین(ع) شده است؟ دربارة آیات پایانی سورة فجر روایاتی نقل شده است که اثبات کنندة این معناست که این آیات دربارة حضرت سیدالشهداء امام حسین(ع) است در تفسیر «البرهان» چنین آمده است یکشنبه بیست و هفتم دی ۹۴  حکمت و سرّ نهفته در قرآن به سر گرفتن و توسل جستن به حضرات معصومین(ع) حکمت و سرّ نهفته در قرآن به سر گرفتن و توسل جستن به حضرات معصومین(ع) گفته‌اند رمضان، سیّد ماه‌های سال است و شب‌های قدر، سیّد اوقات ماه رمضان. قافله رمضان اینک رسیده است به منزلگاه شب‌های‌ قدر. شب‌هایی که هدیه خدای رحمان‌ است به امت مرحومه پیامبر رحمت(ص). یکشنبه بیست و هفتم دی ۹۴